|
Fuente : Mossos d'Esquadra
http://www.mossosdesquadra.net
Detingut a Sant Fruitós de Bages (Bages), en un control d'alcoholèmia, per un delicte contra la salut pública
-A més a més, se l'ha denunciat per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques-
/noticias.info/ La Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit Central, agents adscrits al Sector de Trànsit de Manresa, ha detingut aquesta matinada Jordi CF, de 27 anys d'edat i veí de Manresa, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.
A primera hora d'aquesta matinada, en un control preventiu d'alcoholèmia muntat a la carretera N-141-c, punt quilomètric 4, en el terme municipal de Sant Fruitós de Bages, el turisme Seat Córdoba, conduït pel detingut, ha estat aturat pels Mossos d'Esquadra.
Els agents, mentre li donaven l'alto, han observat com el jove detingut llençava, a la part del darrera del turisme, algun objecte. Fruit d'aquesta acció, el turisme ha fet alguna ziga-zaga, ja que el conductor ha perdut, momentàniament, el control del vehicle.
La prova de detecció alcohòlica ha estat positiva, 0,36 mg/l d'aire expirat, per la qual cosa se l'ha denunciat administrativament, per conducció sota els efectes de begudes alcohòliques.
A més a més, durant l'escorcoll, s'ha trobat, a la part del darrera del turisme, en el seient posterior, un embolcall (paperina), on, presumiblement, hi havia hagut cocaïna. Els agents han comissat diverses peces, presumptament, d'haixix, que estaven amagades sota el seient del conductor. Gairebé 650 grams i diversos bitllets, que el jove duia a les butxaques.
El detingut passarà a disposició judicial durant les properes hores. notas_de_prensa_archivo
|