|
Fuente: © Mossos d'Esquadra
http://www.mossosdesquadra.net
Dos detinguts a Lleida per nombrosos delictes contra el patrimoni
/noticias.info/ Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra van detenir divendres Amadeu FC, de 20 anys i un menor, de 15 anys, tots dos veïns de Lleida, com a presumptes autors de nombrosos delictes contra el patrimoni.
Als detinguts se'ls imputen, conjuntament, nou robatoris de diferents tipus, que s'haurien comès durant aquest mes de novembre.
En concret se'ls relaciona amb:
- Tres robatoris durant la nit del dia 2 a Castelldans. Aquest serien: dos robatoris i furt d'ús de vehicle de motor i un robatori amb força a la biblioteca municipal.
-Tres robatoris durant la nit del dia 6 a Granyena de les Garrigues i Juncosa. Aquests serien: dos robatoris i furt d'ús de vehicle de motor i un robatori amb força en un col·legi.
- Dos robatoris durant la nit del dia 8 a Vilanova de la Barca i Lleida. Un robatori en un col·legi i una botiga de queviures.
- Un robatori amb força la nit del dia 9, en una carnisseria de Torrefarrera.
D'altra banda, al menor se li imputen un total de catorze robatoris, que s'haurien perpetrat en diverses poblacions del Segrià, des del passat mes de gener fins al final del mes d'octubre.
En concret se'l relaciona amb:
- Un robatori amb força en un bar de Lleida, comès el mes de gener.
- Un robatori i furt d'ús de vehicle de motor, comès el mes d'agost a Alguaire.
- Set robatoris amb força comesos durant el mes de setembre a Alguaire. Aquests serien: un robatori en un pàrquing privat, un robatori en una carnisseria, un robatori en un col·legi, un robatori en una botiga de roba i tres robatoris a l'interior de vehicles.
- Cinc robatoris durant el mes d'octubre. Aquests serien : tres robatoris i furt d'ús de vehicle de motor a Alfarràs, un altre robatori similar a Alguaire i un robatori amb força en un bar de Lleida.
Durant la investigació s'ha recuperat material divers que constava com a sostret en els robatoris, la majoria d'aquest ja ha estat lliurat als legítims propietaris.
La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.
El menor va ingressar divendres en un centre de menors de Lleida, després de declarar davant els mossos.
Amadeu FC, que té antecedents, va ingressar ahir al Centre Penitenciari de Ponent, després de passar a disposició judicial davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia a Lleida. notas_de_prensa_archivo
|