más de 350.000 notas de prensa publicadas  
agencia internacional de noticias
notas de prensa
publicar
24 horas
mapa
noticias gratis
 
  ¿Qué? |¿Por qué?| Servicios | Contenidos |Aprenda Contratar Busca y compra online compras Busca millones de vídeos vídeos

  busca y recomienda millones de vídeos  
noticia patrocinada
noticias.info: publique ilimitadas notas de prensa y envíelas a todos los medios de España por sólo 299€/año
 

 


  Google
  Internet
noticias.info


Archivo > 2008 > Febrero > Sábado 9 > noticia n° 338.903





Fuente: © Mossos d'Esquadra
http://www.mossosdesquadra.net

3 detinguts per extorsionar un empresari després de fer-li un préstec

/noticias.info/ Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra van detenir abans d'ahir a Castelldefels (Baix Llobregat) 3 persones presumptament vinculades amb l'extorsió a un empresari d'aquesta mateixa comarca a qui li havien fet un préstec de 10.000 €. Segons ha declarat la víctima, ell mateix es va comprometre a pagar la quantitat prestada més 6.000 € en concepte d'interessos al cap de 15 dies.

En la data pactada, però, la víctima només va poder retornar el deute però no els interessos, de manera que el van amenaçar advertint-lo que els interessos anirien en augment a mesura que passessin els dies. En diferents pagaments, l'empresari va arribar a entregar un total de 6.100 € d'interessos, però els extorsionadors seguien reclamant-li més diners.

Com les amenaces eren cada cop més greus, la víctima, que patia per la seva integritat física i la de la seva família, va decidir denunciar els fets als Mossos d'Esquadra. Els investigadors van aconseguir identificar ràpidament un dels presumptes implicats i van acompanyar la víctima a l'últim pagament, que havia de ser de 15.000 €, a Castelldefels.

A la cita, abans d'ahir, es van presentar dos dels sospitosos, que van ser detinguts en delicte flagrant. Es tracta de José María CD, de 45 anys i veí d'Olesa de Bonesvalls, i Daniel MS, de 33 anys i veí de Barberà del Vallès. Posteriorment va ser localitzat i detingut el tercer presumpte implicat, César DF, de 33 anys i veí de Terrassa. Tots tres tenen nacionalitat espanyola.

Un dels detinguts és funcionari del cos de Mossos d'Esquadra, de manera que ha estat expedientat i suspès de sou i feina.

Àrea de Comunicació notas_de_prensa_archivo

<< volver | Portada

  busca y recomienda millones de vídeos  

Advertencia Legal: El contenido de las noticias, comunicados, notas de prensa, actos de agenda y entrevistas aparecidas en esta web es
responsabilidad exclusiva de la empresa u organización que las emite. noticias.info se limita a reproducirlas íntegramente.
© 2002-2008 NoticiasB2B, S.L.; Tel. (+34) 934 523 480 - info@noticias.info; Todos los derechos reservados.