más de 350.000 notas de prensa publicadas  
agencia internacional de noticias
notas de prensa
publicar
24 horas
mapa
noticias gratis
 
  ¿Qué? |¿Por qué?| Servicios | Contenidos |Aprenda Contratar Busca y compra online compras Busca millones de vídeos vídeos

  busca y recomienda millones de vídeos  
noticia patrocinada
noticias.info: publique ilimitadas notas de prensa y envíelas a todos los medios de España por sólo 299€/año
 

 


  Google
  Internet
noticias.info


Archivo > 2008 > Junio > Sábado 7 > noticia n° 362.368





Fuente: © Mossos d'Esquadra
http://www.mossosdesquadra.net

Detingut un motorista en un parc natural del Maresme després d'intentar envestir els mossos que el volien multar

A banda d'atribuir-li els delictes d'atemptat als agents de l'autoritat i conducció temerària, es denuncia el conductor per la via administrativa per circular per un lloc prohibit i la sanció pot arribar als 3.000€

/noticias.info/ Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra de la Unitat Regional de Medi Ambient (URMA) de la Regió Policial Metropolitana Nord van detenir dissabte, 31 de maig, Miguel HA, de 24 anys, nacionalitat espanyola i veí de Sant Andreu de Llavaneres, com a presumpte autor dels delictes d'atemptat i desobediència als agents de l'autoritat i conducció temerària. L'arrest es va produir poc després que intentés envestir amb la seva moto tres mossos i un guarda del Parc que havien intentat aturar-lo per circular per un corriol del Parc del Montnegre i el Corredor, dins el terme municipal de Dosrius (Maresme), en una zona prohibida a l'accés motoritzat.

Els fets van passar al voltant de les 17.00 hores, quan mossos i guardes del Parc que realitzaven un control d'accés motoritzat al medi natural van detectar una moto que circulava per una senda d'un metre d'amplada del paratge 'La Llorita'. Els agents van fer senyals al conductor perquè s'aturés i aquest, fent cas omís a les indicacions, va accelerar posant en perill la seguretat dels usuaris de la zona. Els mossos i el guarda van haver de llençar-se a terra per evitar ser envestits, motiu pel qual tots quatre van patir ferides lleus.

Dues hores més tard, els mossos van localitzar el motorista al seu domicili de Sant Andreu de Llavaneres i va quedar detingut per atemptat i desobediència als agents de l'autoritat i conducció temerària. Diumenge, l'arrestat va passar a disposició judicial.

D'altra banda, els agents també han denunciat el conductor per la via administrativa per incompliment del decret 166/1998, de 8 de juliol, de regulació de l'accés motoritzat al medi natural. L'expedient ha estat traslladat al Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat, organisme competent per sancionar, i la multa podria arribar fins als 3.000 €.

Cal recordar que a les zones incloses al Pla d'Espais d'Interès Natural (PEIN) no declarats de protecció especial es prohibeix la circulació rodada per les pistes i camins forestals d'amplada inferior a quatre metres.

Àrea de Comunicació
Regió Policial Metropolitana Nord notas_de_prensa_archivo

<< volver | Portada

  busca y recomienda millones de vídeos  

Advertencia Legal: El contenido de las noticias, comunicados, notas de prensa, actos de agenda y entrevistas aparecidas en esta web es
responsabilidad exclusiva de la empresa u organización que las emite. noticias.info se limita a reproducirlas íntegramente.
© 2002-2008 NoticiasB2B, S.L.; Tel. (+34) 934 523 480 - info@noticias.info; Todos los derechos reservados.